mandag den 25. november 2013

Vi hygger


                      

Vi hygger, holder fri, møder sent, leger, laver perleplader og alt det andet, jeg havde håbet, vi ville gøre, imens jeg er på barsel!

Jeg er velsignet med børn med et godt sovehjerte, så indimellem kan vi simpelthen slet ikke nå i børnehave inden kl. 9 når aktiviteterne starter - så er der jo ikke andet at gøre end tage en fridag! 

Jeg nyder at kunne hente tidligt - jeg elsker at være på barsel, men må jo også tilstå, jeg når slet ikke det, jeg havde forventet... Det er som om tiden bare tonset derudaf, og hvem har givet mindstemanden lov til at blive fem måneder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...