mandag den 18. november 2013

Sy til din baby: Sengerand 2.0

                      

Endelig færdig - det har efterhånden føltes som et Evighedsprojekt... Så nu mangler der bare velkro, men der er jo ingen, der kan se den pt. er lukket med nåle! 

Resultatet er jeg ret godt tilfreds med (beklager den ringe billedekvalitet, med blogger fra iPaden), synes farver og motiver er blevet rigtig gode :)

Men for at vende tilbage til endelig færdig, betyder det, jeg nu må starte på et nyt projekt - jeg er nemlig ret god til at starte og knap så god til at afslutte, så indimellem er jeg nødt til at lave aftaler med mig selv "...først når du er færdig med det, der allerede er i gang!" Ligesom med børnene, jo du må gerne lege med modelervoks, når du har ryddet puslespillet op!

Nu har jeg ryddet puslespillet op... Så hvad skal startes? 
Krea to do liste:
- nederdel til størstebarnet 
- bukser til mindstebarnet
- guldfisk til en god veninde
- ærteposer som julemanden har bestilt
- eller skulle jeg afslutte endnu et uafsluttet hækleprojekt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...