søndag den 17. november 2013

Når barnet vil selv


                       

Størstebarnet er lige blevet 4 år - hvilket er en skelsættende milepæl... Dagligt får vi at vide, at hun nu er fire år :) Hvilket har medført, at der nu er en helt masse nye ting, hun bare kan, udelukke fordi hun har rundet det skarpe hjørne! 

Men det er ikke helt problemfrit - i dag foldede hun sin første papirflyver, selv! Men det krævede sin del frustrationer og en helt masse tårer... "Den driller mig mor!" Men hun ville selv, og var næsten grædefærdig (igen), da den ikke rigtig ville flyve... Så mutti her snydefløj den lidt - I ved med ret så ført hånd :) 

Det er fantastisk at være 4, men også ret hårdt. Det samme at være mor til en på 4 - fantastisk, men tiltider også lidt hårdt :)

3 kommentarer:

  1. Åh hvor er hun sød og det er jo dejligt at hun VIL selv, men det kan også være udfordrende. Så må man nemlig gerne snyde lidt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal vist vænne mig til, min lille pige, er knap så lille længere... Og noget selvhjulpent - men det er jo ikke en dårlig ting, selv om det kræver en del mere tid om morgenen :) HURRA for barsel!

      Slet
  2. Kan og vil selv :D Hvor blev den fin!

    - Anne

    SvarSlet

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...