tirsdag den 5. november 2013

Anderledes krea





Det her er en helt ny måde for mig at være kreativ på... Men bestemt ikke sidste - hvor er det en fed fornemmelse, når noget, man slet ikke havde forventet, lykkedes!

En veninde inviterede til Krea-popart lørdag... Jeg må jo nok indrømme, at det mere var rødvinen, der lokkede end tanken om maling m.m. Havde dog også meldt ud, at jeg formentlig ville være mere sociale end kreativ - heldigvis blev det ikke godtaget :) Jeg er så glad for resultatet.

Jeg er også med i 'Sy til din baby', men lige nu er det ret vigtigt her hjemme at huske storesøster, der på ingen måde har reageret på lillebrors ankomst (måske er den den, der komme nu), i hvert fald har hun for tiden let til tårer... Hvilket mor her har det lidt svært med - hun er jo min lille pige...

3 kommentarer:

  1. Nej Hvor er det et flot billede, hvordan har du lavet det?
    Jeg kender det bare så godt - herhjemme har vi også en frøken der kæmper for tiden. Hun bliver bare så let ked og sover virkelig uroligt :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brugt Word :) Skal lige sidde ved computeren for at huske funktionerne... Men det er så nemt (nemt = noget vi godt kan lide)... Skriver det lige senere :) Efter vi har fået iPad, så sker det ikke så ofte jeg starter comp. på kontoret - og slet ikke imens jeg er på barsel.

      PS. I dag blev størstebarnet ulykkelig, fordi hun savnede regnbuen - så er det svært at være mor, mange ting kan jeg....men dog ikke det!

      Slet
    2. Øv ja den er virkelig svær! Det er ikke nemt sådan lige at trylle en regnbue frem :-(
      Kender godt det der med computeren! :-)

      Slet

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...