torsdag den 17. oktober 2013

What to do?



Jeg arbejder lige nu som 'julemandens lille hjælper' og laver ærteposer til både mindste- og størstebarnet... Til lillebror går det bare der ud af... (Krøyerkugler, bamsefyld, bjælder og cellofan) til storesøsteren ikke helt så let. Planen er at lave poser med alfabetet på store bogstaver på den ene side og små på den anden, men... jeg vil gerne have fyld, der kan vaskes, men stadig med tyngde i?! What to do? Jeg overvejer perler (ala Hama, bare den billigere variant fra IKEA), gode foreslag modtages gerne.

3 kommentarer:

  1. Jeg bruger perlerne fra Ikea og jeg synes de fungere fint. og er billigere end det granulat man bruger i de fabriksfremstillede...

    Fed ide med store og små bogstaver

    SvarSlet
    Svar
    1. Så tror jeg, jeg giver det et forsøg - var ellers lige ved at ændre mening alligevel, da det jo bare er lettere at hente linser, bønner m.m. i Fakta :)

      Var bare meget i tvivl om tyngden ville blive rigtig med perler.

      Slet
  2. Det er en super god ide - du må endelig skrive hvordan resultatet bliver :-)

    Kan du evt. lige skrive mig en mail på kehesselballe@gmail.com - jeg har lige et andet spørgsmål til dig :-)
    mvh
    Karin

    SvarSlet

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...