tirsdag den 5. juni 2012

Grundlovsdag

Her fejrer vi grundlovsdag - med flaget helt til tops. Jeg er født og opvokset i en lille by, hvor folk flagede på alle flagdagene - jeg elskede det. Så den tradition forsøger jeg at videreføre, efter vi selv har fået hus, have og flagstang. Men synes, det kan være lidt ensomt, for det er tilsyneladende ikke en tradition her... Men glæden var stor, da 7 huse på vores lille vej i dag havde hejst Dannebrog... (fuldstændig uvidende om, om der skulle have været en rundfødselsdag at fejre istedet, men jeg håber :) )
Det viste sig desværre, der også var et guldbryllup at fejre - så tillykke til dem i nr. 8.

Helt ærligt, synes jeg ikke, det er svært at hejse flaget helt til tops, anderledes er det, når det skal på halv (9. april og langfredag)... og der ikke er andre, der gør det!

Men her er et glimt at vores grundlovsdag anno 2012.

Der skulle have været et rigtig fint billede af alle flagene her fra vejen, men viserne har passeret 20.00 - jeg beklager...

Chokoladeboller
Farsdags gave - med påskrevet kort...


Albertes kunst

Gymnastik - hele dagen i nattøj.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...