fredag den 15. juni 2012

Der er ingen bånd, der binder mig...

Horsens har fået en ny fantastisk butik - en af de rigtig skæve! Sådan i bogstavligste forstand, hvor stolene hænger på væggene... Uden for på gaden står et træskilt med navnet Scout skrevet med tape! Beth Justesen - har udover en masse spændende udenlandsk design også lokalt -  Karina Bækkelunds fantastiske sprællekaniner m.m.


I den lille kælderbutik fandt jeg aftenens værtindegave, og indpakningen er næsten lige så fantastisk som indholdet - måske jeg beholder dem for bare at have dem stående sådan her...



2 kommentarer:

  1. Ja det var bare sådan en fin artikel i Horsens Posten:-) Og velfortjent. Skøn indpakning...Beth kan noget, ja hun kan:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt klart ja, så nu venter jeg bare på en sms til mandens telefon :) om at de leggins, jeg har bestilt, er kommet hjem. Lige der bliver man rigtig glad for, at tøsen stadig kan være i en str. 100.

      Men nogle rigtig fine "ting" du har dernede... (som altid)

      Slet

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...