lørdag den 12. maj 2012

Loppefund


Om det er et fund til pengene, skal jeg lade være uvist. Jeg er ikke garvet loppe-shopper... Men når alle pengene går til velgørendeformål, kan jeg ikke få mig selv til at prutte om prisen (som, jeg nu syntes, var helt rimelig).

Men i dag var jeg til loppemarked afholdt af Hatting Y's Mens Club. Helt fra jeg var barn, har det været en årligt begivenhed, som min familie har deltaget i - og det skulle da også vise sig, at hele familien mere eller mindre på skift i løbet af 1½ time gæstede markedet.

For 25 kr. fik jeg det, jeg gik efter - udstyr til legehuset. Planen er at etablere et mindre køkken, hvor stålskålen skal simulere køkkenvask. Den lille bageform er jeg nu stadig lidt i tvivl om, hvorvidt den skal i legehuset eller i mit køkkenskab!

Salt og pebersættet, har dog allerede måtte sætte træskoene, de kunne simpelthen ikke holde til en skoldning - så dem sender vi til hvile i en nærliggende glaskontainer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...