tirsdag den 14. februar 2012

Færdig...

Kender I det, når man glæder sig  sååå meget til at komme igang med noget, og nyder det så meget - at pludselig er man færdig? Det er vist, hvad der er sket denne gang...











I går var jeg omtrent færdig med det første tæppe, men det var ikke helt rigtigt... udtagningerne var forkerte, jeg havde glemt at tage højde for, at det var forskelligt materiale, jeg hæklede i, noget meget elastisk andet mere stift. Så jeg fik manden til at trævle det hele op - det var simpelthen for deprimerende selv at gøre det. Men motivationen fik vist bare et sprak i stedet, så nu er det færdigt...

...og taget i brug, det fungerer fremragende som landingsbane for både flyvemaskiner og Bumle.

Så er spørgsmålet blot - hvad med resterne af garnet/stoffet? Nogle gode foreslag?


3 kommentarer:

  1. Hvor er du sej Christina! Det er så flot. Jeg har sat mig for at Agnes også må have sådan et tæppe på sit værelse, så jeg må ud og købe kæmpe hæklenål og zpaghetti :) Hvad med at lave kurve til legetøj el.lign til Albertes værelse af resterne? Jeg kan ikke huske hvor men jeg har set opskrifter på det i blogland et sted.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katrine - jeg er også helt glad for udfaldet ikke mindst, fordi Alberte synes, det er skønt "Sidder lige her..."

      Så det er bare med at komme igang, det er supernemt at hækle i, når bare man lige finder teknikken (der er fordele og ulemper ved at have forskellige slags stoffer - synes det bliver super flot med forskellige, så længe du bare jævnligt husker at lægge det på gulvet og tjekker det bliver "lige".

      Kurve lyder som en god ide - om ikke andet så til det resterende hækletøj, alt vil pynte på den plastkasse, det er i p.t. Tror jeg kan finde opskriften - har godt set den.

      Glæder mig til at se dit - rigtig god fornøjelse.

      Slet
  2. Hvor er det blevet flot! Du er bare så hurtig. Kan man hækle runde pudebetræk? Det kunne se ret fint ud

    SvarSlet

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...