søndag den 19. februar 2012

Fastelavn i et virvar af tyl



I sommer var vi inviteret til teaparty og skulle komme i lidt skæv udklædning. Straks øjnede jeg chancen for at kreere dette tylskørte til Berte, og her på knagen har det så hængt lige siden - ikke om hun vil have det på (jeg har endda forsøgt at bestikke tøsen...).  

I dag har vi så været til fastelavnsfest -  vi fik hende i det (til stor glæde for forældrene, det er fuldstændig tåbeligt ikke?!?) Vi nåede at få et enkelt billede med pandebåndet, inden det røg af :) Men tykskørtet blev en stor succes. 



2 meter dejlig blød brudetyl er viklet om livet på hende, for at pynte lidt ekstra har jeg lavet blomster af organza og syet små lyserødeperlemorsperler på. Det er virkelig let, tyllen er blot bundet på, så ikke noget med nål og tråd...











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...